Zwroty zamówień

W tej kwestii działamy dokładnie tak samo, jak wszystkie sklepy internetowe w Polsce i dajemy Ci 14 dni kalendarzowych na zwrot zakupionych produktów bez podania przyczyny. Czas liczymy od dnia, w którym odbierzesz swoje zamówienie.

W celu odstąpienia od umowy sprzedaży wypełnij formularz, który jest dostępny poniżej. Jeżeli chcesz zwrócić wszystkie produkty z jednego zamówienia, nie musisz ich wymieniać. Wystarczy, że skreślisz odpowiednią informację w zdaniu, które znajduje się powyżej tabeli. Następnie, pod tabelą zaznacz, jakiej metody płatności użyłaś/eś podczas składania zamówienia – środki zostaną zwrócone w ten sam sposób. Jeżeli jednak wolisz, abyśmy wykonali przelew tradycyjny, podaj numer konta, na które powinniśmy wysłać pieniądze.

Następnie zeskanuj go lub zrób czytelne zdjęcie i wyślij dokument mailowo na adres contact@cosmi.pl. Żeby ułatwić i przyspieszyć proces, w tytule wiadomości wpisz „Zwrot [numer zamówienia]”. Po otrzymaniu Twojego wniosku prześlemy Ci w odpowiedzi potwierdzenie jego otrzymania w ciągu jednego dnia roboczego. Nie musisz czekać z wysyłką na nasze potwierdzenie, jednak jeżeli okaże się, że z jakiegoś powodu Twój zwrot będzie niemożliwy, poniesiesz niepotrzebne koszty przesyłki.

Po przejściu procesu związanego z przesłaniem wniosku, możesz śmiało wysyłać do nas paczkę. Zaadresuj ją odpowiednio:

COSMI Amanda Hrydziuszko
ul. Bohuna 33c
05-126 Wólka Radzymińska
NIP: 5361957822

Pamiętaj, że w przypadku zwrotu (odstąpienia od umowy), to Ty opłacasz kuriera. Więcej szczegółowych informacji znajdziesz w naszym regulaminie.

 Pobierz Formularz Zwrotów

Reklamacje

Pamiętaj, aby sprawdzać (o ile to możliwe) stan przesyłki po otrzymaniu jej od kuriera. Jeżeli posiada ona widoczne uszkodzenia, nie musisz jej przyjmować. Poproś kuriera o sporządzenie protokołu rozbieżności, który jest podstawą do roszczenia dalszych reklamacji. Z naszej strony gwarantujemy, że przesyłki do momentu oddania ich w ręce firm przewozowych, są w nieskazitelnym stanie. 

Po odmówieniu przyjęcia przesyłki skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 535 495 597 lub napisz wiadomość na contact@cosmi.pl.

Jeżeli produkty znajdujące się w Twoim zamówieniu są uszkodzone, niezgodne z opisem lub posiadają wady fabryczne uniemożliwiające ich użytkowanie, postępuj zgodnie z instrukcją:

  1. Pobierz wniosek reklamacyjny, który znajduje się poniżej. Opisz w nim dokładnie, na czym polega wada oraz jakiego produktu dotyczy (podaj jego EAN (kod kreskowy)). 
  2. Podaj dane adresowe. Będą potrzebne, jeśli zdecydujesz, abyśmy przesłali Ci zamówienie jeszcze raz.
  3. Podaj nam numer konta bankowego, na które mamy dokonać zwrotu pieniędzy.
  4. Wniosek wyślij na adres email contact@cosmi.pl. Jeżeli jest to możliwe, dołącz do wiadomości zdjęcia, na których widoczne będą wady produktów.
  5. Zwróć przesyłkę na nasz adres, podany powyżej. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni roboczych. 
  6. O decyzji w sprawie reklamacji poinformujemy Cię mailowo.